جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاه های اقامتی مالزی است. این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی است مرکز آن جرج ناون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی می باشد . خط ساحلی شمالی پنانگ با گسترده ای از شنهای طلایی و آبهای پرتلاتو مکان شناخته شده ای برای خارجیان و دیدار کنندگان محلی جهت گذراندن تعطیلات می باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید

پنجشنبه 16 فروردین 1397
13119

 پنانگ :

پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است . این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی است . مرکز آن جرج ناون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی می باشد . خط ساحلی شمالی پنانگ با گسترده ای از شنهای طلایی و آبهای پر تلالو ,  مکان شناخته شده ای برای خارجیان و دیدار کنندگان محلی جهت گذراندن تعطیلات می باشد.

پنانگ مالزی

باتوفرینقی که در امتداد جاده ساحلی شمال غربی جرج تاون واقع شده است , یکی از محبوب ترین سواحل پنانگ می باشد که در آن ردیفی از هتل ها و اقامتگاه با استاندارد های بین المللی واقع شده است. غرق در نور آفتاب شوید یا با آرامش در ساحل لم بدهید و یا هیجانهای قایق سواری در قایق های موزی شکل و جت اسکی لذت ببرید . همچنین می توانید به پاراسیلینگ ( کایت با کشش قایق ) بپردازید و ضمن ماجراجویی و هیجان چشم انداز ساحل را از آسمان تماشا کنید.

پنانگ مالزی

هنگام غروب خورشید باتوفرینقی با بازارهایی روباز خود که در آن همه نوع اجناس دریایی تا اجناس کادویی اغوا کننده برای فروش عرضه می شود . حیات تازه ای می یابد و حال و هوایی کارناوال مانند به خود میگرد. به هنرمندان محلی بنگرید که هنرهای توام با ریزه کاری و پیچیدگی خود را با ساخت صنایع دستی و رنگ آمیزی و طراحی روی پارچه در معرض دید قرار می دهند با قدم زدن در این مکان بازارهای آن را که برای خریداران جذابیت بسیاری دارند مفتخر سازید.

گردشگری مالزی

 دسترسی از طریق هوایی :

خطوط هوایی مالزی و هواپیمایی آسیا که دارای قیمتهایی اقتصادی و ارزان می باشد. خدمات هوایی مستقیمی را از فرودگاه بین المللی کوالالامپور ( کی ال آی ا ) عرضه می کنند.

دسترسی از طریق راه آهن :

کرتاپی تانا ملایو ( ک تی ام ) یا راه آهن مالزی خدمات ارزان قیمت و راحتی را از کوالالامپور تا الور استار درقدح و آران در پرلیس ( شمال قدح ) ارائه می دهد این محلها می توان تاکسی گرفت و یا با اتوبوس به کوالاکوا و کوالاپرلیس رفت و برای رفتن به لنکاوی قایقهای مسافربری سوار شد.

دسترسی از طریق دریا :

قایقهای مسافربری سریع السیر هر روزه خدمات منظمی را از کوالاقدح و کوالاپرلیس به لنکاوی عرضه می نماید این سفر دریایی به ترتیپ در حدود 1 ساعت و 15 دقیقه و دیگری 45 دقیقه به طول می انجامد . از پنانگ تا لنکاوی با قایق مسافربری 2 ساعت و 30 دقیقه راه هست این جزیره هم چنین یک توقفگاه ویژه بین راهی برای خطوط استار کروز دارد که یکی از مجهزترین و لوکس ترین خطوط مسافرتی دریایی در جهان می باشد.

سواحل پنانگ مالزی

پارک دریایی پایا در فاصله 19 مایل دریایی در جنوب لنکاوی واقع شده است به این پارک بروید و از امکانات غواصی عمیق و سطحی آن لذت ببرید . جزایر سگانتی کاکا و لمبو جزایر دیگری هستند که پارک دریایی در آنها نیز ساخته شده است برای کسانی که از رفتن به دریا ابا دارند می توانند در قایقی که ته آن شیشه ای است قرار بگیرند و به تماشای دنیای زیر اب که بدون هیچ مانعی در زیر قایقشان قرار گرفته بپردازند قایق های سریع یا کاتاماران ها می توانند ظرف یک ساعت دیدارکنندگان را از لنکاوی به پارک دریایی برسانند .

تور گردشگری مالزی

لنکاوی تجربه بازگشت به ظبیعت را به همه ارائه می دهد . دیدار کنندگان با دیدن آبشارها و غارهای پر رمز و راز در میابند که لنکاوی فراتر از یک مکان مطلوب برای عاشقان سواحل است .

لنکاوی میزبان و ارائه دهنده جاذبه های هیجان انگیز برای همه نوع مسافران پیر و جوان است. بیایید و تنوع زندگی گیاهان و جانوران آبزی را دنیای زیر آب لنکاوی کشف نمایید در اینجا بزرگترین آکواریوم کشور مالزی برای عموم وجود دارد  که در آن موجوداتی مانند ماهی های پهن برقی ,  کوسه ها , مارماهی ها ,  لاک پشت های سبز همراه با ماهیهای عجیب و غریب و گیاهان دریایی را می توانید مشاهده کنید .

باغ پروانه ها مالزی

همچنین مرکز جالب صنایع دستی و مغازه هایی مخصوص هدایا در گوشه کنار  جزیره وجود دارد که کالاهایی مانند وسایل طرحی روی پارچه ظروف نقره را عرضه می دارد. نمایش و کارهای فرهنگی و کارکاه های طراحی روی پارچه می توانند در این مرکز لذت بخش باشد.

مناطق گردشگری مالزی

افرادی که مایل باشد فرصت را مغتنم بدانند و از یک ماساژ مطلوب برای داشتن اعصابی راحت و آرام و نیز شادابی پنهان جنگلهای استوایی بهره مند شود ,  می توانند سری به چشمه های آب معدنی بزنند. با وجود تنوع اجناس جالب در منطقه آزاد تجاری که از لنکاوی میتوان انتخاب کرد خرید در اینجا واقعا لذت بخش است از قیمتهای اغوا کننده اجناس از ظروف مفرغی و عطرها گرفته تا نوشیدنی ها و چرم خرید را مقاومت ناپذیر است.

 راه های دسترسی :

از طریق جاده دیدارکنندگان مسافران از طریق جاده بایستی از کوالا قدح یا پرلیس کوالا که نقاطی اصلی عزیمت با قایق های مسافربری به لنکاوی است حرکت کنند مسافرت از کوالالامپور به کوالا قدح در حدود 6 ساعت طول میکشد. در حالی که کوالا پرلیس یک ساعت دورتر است.

 نانجونگ بونگاه اقامتگاه  ساحلی مطلوب دیگری در پنانگ است . اقامتگاه های لوکس بسیاری دنج آن است که درای صخره های عظیم و تخته سنگ های غول پیکر می باشد.

تور تفریحی مالزی

در منتهی الیه جاده ساحلی شمال غربی تکوک باهانگ واقع شده است در ساحل پر منظره آن یک هتل لوکس منحصر به فرد آرامش اغوا کننده ای را برای آنان که خلوت کردن با خود را ترجیح میدهند به ارمغان میدهند . در نزدیکی آن یک باغ با گیاهان استوایی با مجموعه زنده ایی بیش از 500 گونه متنوع از گل و گیاهان از مالزی و گوشه کنار جهان وجود دارد در این مکان دره ای با وسعت 8 هکتار واقع است که به عنوان بزرگترین ویترین نمایش انواع گیاهان استوایی و ادویه های منطقه مشهور است .

جاذبه های مالزی

در منتهی الهی غرب از طرف تکوک باهانگ سواحل بسیاری وجود دارد که در کنار مسیرهای پر درختی آرمیده اند سواحل طبیعی و دست نخورده در پارک ملی پنانگ یک گردش عالی را در میان چشم اندازی پر تنوع از گل و گیاه و حیوانات جزیره میسر می سازد.

ساحل میمون یک نقطه دنج در شمال غربی جزیره است که برای گذراندن یک پیک نیک آرام در زیر سایه درختان کاسوانیاس ایده آل است . دوستداران ماجراجویی می توانند در طول راه جنگل از ساحل میمون تا فانوس دریایی موکاهد به کاوش بپردازند این فانوس بربلندی صخره ای به ارتفاع 785 پا قرار گرفته است.

کمی دور تر ساحل کراچوت محیطی دست نخورده و مناظری مطلوب عکاسان را عرضه می دارد. در زمین های آن سوتر دریاچه ای بسیار ممتاز با آبی دو گونه صاف و تازه از یک سو و اب دریا از سوی دیگر به جذابیت محیط می افزاید همه این سواحل با قایق یا به صورت پیاده روی و گردش از طریق تکوک باهانگ قابل دسترسی است علاوه بر این از قایقهای عمومی یا قایق های خصوصی می توان استفاده کرد علاقه مندان به دیدن پرندگان یا مشتاقان طبیعت می توانند در طول راه جنگل از مشاهده میمونها سنجابها و دیگر حیوانات کوچک لذت ببرند .

تور مالزی

در کناره های شرقی ساحل جزیره جرجاک منظره بدیعی را به وجود می اورد این جزیره کوچک اقامتی کاملا اختصاصی را در میان گیاهان و سبزی های شاداب عرضه می دارد.

پس از تجربه کردن افسونگری های پنانگ می توانید با گردشی در شهر به طور اجمالی به گذشته خاطره انگیز شهر نظری کنید. اسپلانید در جرج تاون محلی دلپذیر در کنار اسکله دریا برای گردشهای شبانه است . یکی از مناطق تاریخی مهم در اینجا فورت کانوالیس است که به وسیله کاپیتان فرانسیس لایت در اوایل قرن نوزدهم بنا گردید عرضه غذاهای آماده توسط دست فروشان در طول خیابان گورانی درایو معمول است. این خیابان پاتوق عمومی گردشگران است .

خیابانهای لیتل ایندیا و کمبل بی پایانی از اشیاء قدیمی هدایا و عتیقه جات بازدیدکنندگان را دلشاد می کنند.

 اگر از طریق یا جاده یا راه آهن به پانگور بروید لوموت نقطه شروع است این محل در 53 کیلومتری ایپو مرکز ایالت واقع شده است این جا مقر اصلی کشتیرانی کشور میباشد و بندری است که به مناطق  داخلی کشور خدمت رسانی میکند . تلوک باتیک در جنوب لوموت به خاطر موقعیت خوب برای چادزرن قایقرانی و موج سواری مشهور است در نزدیکی آن تلوک روبیا قرار دارد که ساحل عالی دیگری است و زمین گلف دارد باشگاه بین الملل قایقرانی لوموت یک توقفگاه بین راهی در طول کشتیزانی به سوی تنگه مالاکا است. لوموت از بزرگراه شمال تا جنوب در فاصله 3 ساعت رانندگی از کوالالامپور می باشد . می توان این مسافرت را با تاکسی یا اتوبوس از ایپو , کوالالامپور  یا پاتروت به آنجا رسید.

دستیابی به آنجا:

از طریق دریا :

پانگور در فاصله 20 دقیقه قایق سواری از لموت واقع شده است. هر نیم ساعت یک کشتی از اینجا حرکت می کند.

 ازطریق هوایی :

خط هوایی برجایا که یک شرکت حمل کننده خصوصی است پنج بار در هفته از فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه در نزدیکی کوالالامپور به پانگور پرواز دارد

نظر بدهید