هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم دبی

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم دبی

هتل 5 ستاره ساحلی ریکسوس پرمیوم دبی واقع در ساحل جمیرا و قلب دبی انتخابی عالی برای مسافرینی است که علاقه‌مند به تفریحات دریایی، ساحل، آرامش و غذاهای متنوع بین‌المللی می‌باشند. در ادامه ما همراه باشید تا با امکانات این هتل بیشتر آشنا شویم.

دوشنبه 13 اسفند 1397
3413

 

هتل 5 ستاره ساحلی ریکسوس پرمیوم دبی

اتاق‌‌های رو به دریا با چشم‌اندازی از خلیج فارس و بزرگترین چرخ و فلک جهان و اتاق‌های استاندارد با چشم‌انداز آسمان خراش‌های دبی و طراحی فوق‌العاده اتاق‌ها، رستوران با فضایی دلنشین و بوفه‌های غذاخوری  با بهترین غذاهای ترکی، ایتالیایی، یونانی و بین‌المللی و غذاهای استیکی، امکانات و سرگرمی‌های متنوع، استخر سرپوشیده و استخر روباز، ساحل اختصاصی، اسپا و حمام عثمانی، باشگاه بدنسازی با منظره خلیج فارس و دستگاه‌های متنوع و به روز، ترانسفر فرودگاهی، اتاق سیگار ممنوع، وایفای رایگان و ... همه و همه از امتیازهای هتل ریکسوس دبی محسوب می‌شوند.

این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری اصلی شهر از قبیل دبی مارینا، بازار امارت، خیابان شیخ زاید، جبل علی و ... قرار گرفته است و ترانسفر از هتل تا بازارهای امارات نیز در اختیار میهمانان قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور دبی از مشهد با ما در تماس باشید.

هتل ریکسوس پرمیوم دبیهتل 5 ستاره ریکسوس دبیهتل ریکسوس دبیاتاقهای هتل ریکسوس پرمیوم دبیهتل ریکسوس دبی با چشم انداز بزرگترین چرخ و فلک جهانهتل ریکسوس 5 ستارههتل 5 ستاره دبیهتل 5 ستاره ریکسوس دبیهتل ریکسوس دبیاستخر هتل ریکسوس دبیرستوران هتل ریکسوس دبیباشگاه بدنسازی هتل ریکسوس استخر روباز هتل ریکسوس دبی

نظر بدهید