مجمع‌الجزایر فی فی

مجمع‌الجزایر فی فی

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تایلند، مجمع‌الجزایر فی فی واقع در 43 کیلومتری غرب ساحل کرابی شامل شش جزیره: Koh Phi Phi Don, Koh Phi Phi Leh, Koh Bida Nok, Koh Bida Nai, Koh Phai, Koh Young. در ادامه به معرفی برخی از محبوبترین مکان‌ها و فعالیت‌های این منطقه می‌پردازیم.

چهارشنبه 30 خرداد 1397
8853

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تایلند، مجمع‌الجزایر فی فی واقع در 43 کیلومتری غرب ساحل کرابی شامل شش جزیره:

Koh Phi Phi Don, Koh Phi Phi Leh, Koh Bida Nok, Koh Bida Nai, Koh Phai, Koh Young.

بزرگترین جزیره و تنها جزیره مسکونی Koh Phi Phi Don است.

با مناظر طبیعی این منطقه و تفریحات متنوع آن همیشه کاری برای انجام دادن دارید.

تایلند فی فی

بازدید از جزیره Koh Phi Phi Leh و خلیج مایا

دومین جزیره از لحاظ وسعت در مجمع‌الجزایر کوچک فی‌فی. تنها ساحل این جزیره واقع در خلیج مایا بخاطر فیلم "ساحل" با بازی لئوناردو دی‌کاپریو شهرت جهانی پیدا کرده است.

دریای شفاف و زلال، شن‌های سفید و پوشش گیاهی گرمسیری؛ خلیج مایا تمام کلیشه‌های یک کارت پستال را یک جا دارد. بهترین زمان سفر از ماه نوامبر تا آوریل می‌باشد که شمار زیادی گردشگر روزانه از این مکان بازدید می‌کنند.

غار وایکینگ در شمال شرقی کوه فی فی لوه قرار دارد و شامل نقاشی‌های باستانی است که منبع قابل اعتمادی از قدمت آن‌ها در دسترس نمی‌باشد.

مجمع الجزایر فی فی

جزیره بامبو

جزیره بامبو یکی از شش جزیره متعلق به مجمع‌الجزایر فی فی در استان Krabi تایلند می‌باشد. در حدود پنج کیلومتری شمال غربی Koh Phi Phi Don، جزیره بامبو رویای گرمسیری است که به واقعیت پیوسته است. خط ساحلی از شن و ماسه سفید به طول 700 و عرض 600 متر، این جزیره را بطور کامل احاطه کرده است و بخش مرکزی آن با پوشش گیاهی سرسبز ازجمله درختان بامبو که این جزیره نام خود را از آن‌ها وام گرفته است، پوشیده شده است. فرصت قایق سواری و بازدید از صخره‌های مرجانی و امتحان کردن تنقلات این جزیره را به مقصدی بی‌نظیر برای گردشگران مبدل کرده است.

جزابر بامبو

غواصی در فی‌فی

یکی از فعالیت‎های اصلی و مهم در جزایر فی‌فی غواصی است و تعدد مراکز دوره‌های غواصی حرفه‌ای PADI و سفرهای روزانه غواصان حرفه‌ای کلاس جهانی به آب‌های این منطقه گویای این مدعاست.

از جمله مهمترین مکان‌های شیرجه این منطقه می‌توان Shark Point، Anemone Reef و King Cruiser Wreck در غرب بین جزایر فی فی و پوکت را نام برد و می‌توان مسافت بین آن‌ها را در 40 دقیقه طی کرد.

کشتی کروز

در سفر دریایی با کشتی می‌توانید در عین حال که از مناظر طبیعی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده لذت می‌برید به کشف مکان‌هایی مثل خلیج مایا، ساحل میمون، لاه سما، خلیج پی-لا و ... بپردازید و یا از فعالیت‌هایی مانند ماهیگیری، قایقرانی، پریدن از صخره‌ها، غذا دادن به میمون‌ها، تماشای غروب از عرشه کشتی و ... استفاده کنید.

مجمع الجزایر فی فی

نظر بدهید