برترین هتل های استانبول در سال 2019

برترین هتل های استانبول در سال 2019

شاید شما هم هنگام انتخاب هتل برای اقامت در استانبول دچار سردرگمی شده باشید. دلیل سفر یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب هتل است. در این مطلب 8 هتل برتر استانبول در سال 2019 را آورده‌ایم تا تصمیم‌گیری برای اقامت در بزرگترین شهر ترکیه را برای شما راحت‌تر کنیم.

شنبه 23 شهریور 1398
2926

8 هتل برتر استانبول در سال 2019

1- بهترین هتل: هتل کاخ سفید | White House Hotel Istanbul

هتل کاخ سفید در سال‌های اخیر در صدر فهرست بهترین هتل‌های استانبول قرار دارد. با وجود جذابیت‌های فراوان این هتل 4 ستاره، میهمانان به دلیل خدمات بی‌عیب و نقص و محیط گرم و دلنشین این هتل، اقامت در آن را توصیه می‌کنند.

هتل کاخ سفید در قلب منطقه قدیمی شهر واقع شده است و تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن به موزه ایاصوفیه خواهید رسید.

همانند خود شهر استانبول، هتل کاخ سفید نیز تلفیقی از سنت و مدرنیته را با ترکیب معماری عثمانی و تزئینات مجلل به نمایش گذاشته است و در هر یک از 22 اتاق هتل، از کاغذ دیواری‌های تزئینی، مبلمان و دکوراسیون زیبا استفاده شده است.

از امکانات اتاق‌ها می‌توان به وایفای پرسرعت، تلویزیون LCD، یخچال و ... اشاره کرد.یکی از نقاط قوت این هتل، باغ پشت بام هتل است که دارای میز و صندلی در فضای باز و بسته و منظره خیره کننده‌ای از ایاصوفیه، مسجد آبی و تنگه بسفر است. هر چند رستوران مخصوص درون هتل قرار ندارد، اما گزینه‌های غذاخوری بسیار متنوعی در اطراف هتل قرار دارند.

آدرس هتل: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

جهت رزرو تور استانبول از مشهد با ما در تماس باشید.

اتاق های هتل کاخ سفید استانبول

چشم انداز هتل کاخ سفید در استانبولبرترین هتل های استانبول در سال 2019برترین هتل های ترکیه در سال 20192- بهترین هتل از نظر بودجه: هتل نایلز | Hotels Niles

هتل نایلز با بازار معروف و پر رفت و آمد گراند حدود 5 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی منطقه قدیمی شهر در فاصله کمی از این هتل قرار دارند و با اقامت در این هتل می‌توانید در هزینه‌های رفت و آمد خود صرفه‌جویی کنید.

برخلاف دیگر هتل‌ها با موقعیت مکانی مشابه، هتل نایلز از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. دکوراسیون ترکی قرن نوزدهم، از فرش‌های اتاق‌ها گرفته تا لوسترهای درخشان، شما را مجذوب خواهد کرد.

شما می‌توانید یک اتاق، سوئیت و یا خانه تابستانی تازه بازسازی شده را برای اقامت انتخاب کنید که همه آنها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان و ... است.

اگرچه اتاق‌های سینگل و دابل ارزان‌تر هستند، اما امکانات سوئیت‌های عثمانی هتل مانند وای‌فای و صبحانه رایگان میهمانان را به انتخاب سوئیت ترغیب می‌کند. صبحانه در تراس پشت بام سرو می‌شود که دارای چشم‌اندازی زیبا از دریای مرمره است.

آدرس هتل: Ordu Caddesi Dibekli Cami Sokak No:19 Beyazit, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

هتل نایلز استانبول

هتل ارزان استانبولهتل نایلز استانبول ترکیه3- بهترین هتل خانوادگی: سوئیت سلطان احمد | Sultanahmet Suites

سلطان احمد دارای 11 آپارتمان است که در نزدیکی منطقه تاریخی استانبول واقع شده است.

جاذبه‌های گردشگری معروف استانبول مانند ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول به راحتی قابل دسترسی هستند. سوئیت‌های استاندارد هتل شامل یک اتاق خواب مستر با دو تخت، یک اتاق نشیمن جداگانه و یک فضای نهارخوری می‌باشد.

امکان آشپزی در سوئیت هزینه‌های مربوط به خوراک را کم می‌کند.کافه Sfendon و غذاهای مناسب تمام سلیقه‌ها، خشکشویی، وایفای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، باششگاه بدنسازی و ... همگی از امکانات هتل هستند.

برای خانواده‌های بزرگتر ، سوئیت‌های کانکت در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل:  Kucukayasofya Mah. Ozbekler Sok. No:4/1 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkey

هتل سلطان احمد استانبول

بهترین هتل خانوادگی استانبولسوئیت سلطان احمد استانبولسوئیت های استانبول4- بهترین هتل برای زوجین: هتل امپرس زو | Empress Zoe

هتل امپرس زو که در نزدیکی تنگه بسفر و مسجد آبی قرار دارد، بهترین انتخاب برای یک تعطیلات رویایی در استانبول است.

تمام 25 اتاق و سوئیت این هتل، با تزئینات آثار هنری بی‌نظیر اصیل اسلامی از جنس چوب و سنگ، می‌باشند که همگی دارای اینترنت و گرمایش مرکزی و مناسب برای اقامت در زمستان هستند.

برای اقامتی خاص، سوئیت پنت هاوس که دارای یک تخت خواب دو نفره مجلل، یک حمام با سنگ مرمر، تراس اختصاصی با چشم‌انداز مسجد آبی است را انتخاب کنید.

صبحانه رایگان در میان چشمه‌ها، گل‌ها و معماری باستانی در باغ سرو می‌شود. تراس‌های پشت بام دارای چشم‌اندازی از دریای مرمره می‌باشد.

آدرس هتل: Cankurtaran Mahallesi Akbiyik Caddesi No 10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

هتل امپرس زو استانبول

هتل های منطقه مارمارا استانبولهتل های استانبولبهترین هتل های استانبول در سال 2019برترین هتل های استانبول در سال 20195- لوکس‌ترین هتل: هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul

هتل رافلز استانبول در کنار مرکز خرید Zorlu که یکی از گزینه‌های غذاخوری نیز هست، در ضلع اروپایی استانبول واقع شده است. معماری مدرن، آثار هنری معاصر و بزرگترین اتاق‌های هتلی در استانبول را در این هتل خواهید دید. برای اقامتی لوکس سوئیت‌های رافلز با دو تختخواب گزینه‌ای مناسب است. امتیازات خاص این هتل شامل یک تراس اختصاصی با چشم‌انداز تنگه بسفر، گشت با هلیکوپتر و یا با قایق بادبانی اختصاصی و میز ناهارخوری به همراه تماشای آشپزی سرآشپز در اختیار میهمانان است.

در این هتل رستوران‌های مجلل زیادی از جمله روکا که به غذاهای ترکی‌اش معروف است قرار دارند. در پشت بام هتل یک سالن سینما روباز و استخرهای سرپوشیده و روباز وجود دارد.

آدرس هتل:  Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

هتل رافلز استانبول

هتل لوکس رافلز استانبولاستخر روباز هتل رافلز استانبولبهترین هتل لوکس استانبول در سال 2019برترین هتل های استانبول در سال 20196- بهترین هتل برای تجربه شب‌های زنده استانبول: مارمارا پرا هتل | The Marmara Pera Hotel

هتل مارمارا پرا واقع در ضلع اروپایی استانبول، تنها چند قدم تا رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری خیابان معروف و پر رفت و آمد استقلال فاصله دارد. از خدمات هتل می‌توان به وایفای رایگان، تلویزیون 32 اینچی، تخت خواب King Bed، مرکز سلامت و استخر روباز اشاره کرد.

آدرس هتل: Mesrutiyet Cad. Tepebasi, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey 

 هتل مارمارا پرا استانبول

هتل مارمارا پرا استانبولبرترین هتل های مارمارا استانبولهتل مارمارا استانبول7-بهترین هتل برای سفرهای کاری: ویندهام گرند استانبول | Wyndham Grand Istanbul Levent

هتل ویندهام گرند استانبول واقع در یکی از پر رفت و آمدترین مراکز تجاری استانبول، دارای 123 اتاق کنفرانس با فضایی برای 1200 نفر می‎باشد. وایفای پرسرعت رایگان، چندین رستوران، استخر فضای باز، اتاق‌های بزرگ و راحت این هتل را به بهترین انتخاب برای سفرهای کاری تبدیل کرده‌اند.

آدرس هتل:  Esentepe Mahallesi Buyukdere Caddesi No 177-183 Sisli , Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

هتل ویندهام استانبول

استخر هتل ویندهام استانبولبرترین هتل استانبول برای سفر کاریاتاق های هتل ویندهام استانبول8-بهترین هاستل: چیرز هاستل | Cheers Hostel

هاستل چیرز با محیطی گرم و صمیمی، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای علاقمندان به کوله‌پشتی‌گردی می‌باشد. این هتل در نزدیکی ایاصوفیه و پارک تاریخی Gulhane قرار دارد. اتاق‌های قابل انتخاب شامل خوابگاه‌های چند تخته و یا اتاق‌های خصوصی دو نفره، سه نفره و خانوادگی است که همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، ملافه، حوله، حمام می‌باشد. صبحانه و وایفای در لابی و مکان‌های عمومی هتل در دسترس می‌باشد.

آدرس هاستل: Alemdar Mah. Zeynep Sultan Cami sokak No 21 Fatih, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey 

هاستل چیرز استانبول

برترین هاستل استانبولهاستل چیرز استانبول ترکیهبرترین هاستل استانبول در سال 2019منبع: وب سایت Tripsavvy.com

نظر بدهید