جاذبه های گردشگری ساحل دیسارو مالزی

جاذبه های گردشگری ساحل دیسارو مالزی

دیسارو شامل 25 کیلومتر ساحل اغوا کننده و پوشیده از نخل و کاسواریان است . این مکان در گوشه جنوب شرقی جوهور و در فاصله 98 کیلومتری جوهور بارو واقع شده است . آبهای این منطقه برای شناکردن , اسکی روی آب , قایقرانی و دریانوردی با قایقهای تند رو مناسب است. در ادامه مطلب همراه ما باشید

یکشنبه 26 فروردین 1397
13396

ساحل دیسارو

دیسارو شامل 25 کیلومتر ساحل اغوا کننده و پوشیده از نخل و کاسواریان است . این مکان در گوشه جنوب شرقی جوهور و در فاصله 98 کیلومتری جوهور بارو واقع شده است . آبهای این منطقه برای شناکردن , اسکی روی آب , قایقرانی و دریانوردی با قایقهای تند رو مناسب است.

در دیسارو می توانید وارد ماجراجویی های نشاط بخشی شوید . میتوانید پرواز با هواپیمای فوق سبک را بیاموزید و یا در مسابقات ماشین سواری شرکت کنید . فعالیت های تفریحی دیگری مانند جنگل پیمایی , اسب سواری  , تیر و کمان و ماشین شواری در جاده های خاکی را نیز شامل می شود . این محل برای اقامت دارای هتل ها و کلبه های ییلافی است . خوابگاه  های کم هزینه و زمین های چادر زنی نیز در دسترس است . هرساله در این مکان مراسم بین المللی دیسارو برگزار می شود چند کیلومتر دورتر موزه ماهیگران تانجونگ بالو , زندگی مردم ماهیگیر محلی را به نمایش می گذارد .

دسترسی از طریق جاده

بخاطر وجود وسایل نقلیه عمومی از جوهور بارو , کوتا تینگی و یا تانجونک بلونگور دسترسی به دیسارو بسیار آسان است. از کوالالامپور نیز خدمات اتوبوسرانی به این محل بر قرار است

از طریق دریا

از نقطه چانگی در سنگاپور تا تانجوگ بلونگور , سرویس حمل و نقل دریایی وجود دارد و از آنجا با وسایل حمل نقل عمومی می توان به دیسارو رسید .

تصاویر دیسارو

دیسارو مالزی

ساحل دیسارو

دیسارو مالزی

ساحل دیسارو مالزی

تفریحی مالزی

جاذبه های گردشگری دیسارو

ساحل دیسارو مالزی

نظر بدهید