جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی

جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی

لنکاوی بزرگترین جزیره از مجمع الجزایری است که اندکی دور از ساحل در ایالت قدح در شمال خاور دور شبه جزیره مالزی قرار گرفته است این جزیره در میان 99 جزیره مجمع الجزایر همچون گوهری می درخشد . لنکاوی مقصدی برای گذراندن تعطیلات متنوع با امکانات وزیرسازی درسطح جهانی است. این جزیره دارای یک فرودگاه مدرن بین المللی راههای عالی تفرجگاههای باشکوه هتل های اقتصادی اقامتگاه های بسیار لوکس و رقابتهای هیجان انگیز گلف میزبان فعالیت های تفریحی می باشد در ادامه مطلب همراه ما باشید

شنبه 18 فروردین 1397
11927

 لنکاوی بزرگترین جزیره از مجمع الجزایری است که اندکی دور از ساحل در ایالت قدح در شمال خاور دور شبه جزیره  مالزی قرار گرفته است این جزیره در میان 99 جزیره مجمع الجزایر همچون گوهری می درخشد . لنکاوی مقصدی برای گذراندن تعطیلات متنوع با امکانات وزیرسازی درسطح جهانی است. این جزیره دارای یک فرودگاه مدرن  بین المللی راههای عالی تفرجگاههای باشکوه هتل های اقتصادی اقامتگاه های بسیار لوکس و رقابتهای هیجان انگیز گلف میزبان فعالیت های تفریحی می باشد.

لنکاوی

گردشگرانی که از طریق دریا قصد ورود به این جزیره را دارند در اسکله شهر بزرگ کوا پیاده می شوند. در جنوب شرقی جزیره خانه های شهرکی هتل ها و مراکز خرید بسیاری واقع شده است . یک مجسمه عقاب بارز و بزرگ در میدان پر رفت و آمد عقاب قرار دارد که از دور به هنگام رسیدن به جزیره قابل مشاهده است. بر طبق  فرهنگ مردم محلی لنکاوی اسمش را از عقاب یا هلانگ گرفته است.

سواحل پر منظره لنکاوی مجموعه کاملی برای یک تعطیلات سرشار ازخوشی و لذت است. ساحل تاجانگ رو در 22 کیلومتری شمال کوا با حاشیه ای از درختان کازواریان است که این ساحل نام محلی خود را از آن گرفته است. این ساحل ماسه ای پهناور آرامش بکر و بی نظیری را عرضه می دارد و محلی ایده آل برای پیک نیک است. غروب خورشید در اینجا در شعله ای نارنجی و قرمز حقیقتا منظره ای دیدنی است .

جزیره لنکاوی

در خط ساحلی غربی لنکاوی کناره های داتایی خلیج بورا وتنگا قرار دارد. از بازی در زمین گلف 18 حفره ای خلیج داتایی و از چشم انداز زیبای لنکاوی لذت ببرید . کسانی که تمایل دارند روزشان را در خلیج بورائو بگذرانند می توانند از سوارکاری با اسب لذت ببرند دیدارکنندگان از ساحل تنگا نیز می توانند قایقی اجاره کنند و در جزیره به گشت و گذار بپردازند . از سوی دیگر می توان به پارک بندری تلاگا رفت و از اقامتگاه دریایی با امکانات وسیع در ساحل کوک بهرمند شد.

تور لنکاوی

ساحل سنانگ که فقط 3 کیلومتر با فرودگاه بین المللی  لنکاوی فاصله دارد ساحلی است که از نظر امکانات اقامتی دارای چندین هتل لوکس و دهها کلبه ییلاقی با قیمت مناسب و اقتصادی و رستوران است. بسیاری از ورزش های آبی در اینجا در ساحلی مطلوب در دسترس است. که برای همه شادی و هیجان به ارمغان می آورد .

لنکاوی مالزی

اقامتگاه های درجه یک در هتل های مدرن یا در کلبه های ییلاقی راحت در گوشه و کنار جزیره وجود دارد در رستوران ها هتل ها و یا در فضای باز انواع متنوعی از غذاهای محلی و بین المللی را با موسیقی زنده و یک محیط شاداب و پرنشاط می توانید تجربه کنید .

نظر بدهید