جاذبه های گردشگری جزیره پانگور مالزی

جاذبه های گردشگری جزیره پانگور مالزی

جزیره پانگور در منتهی الیه پیراک در ساحل غربی شبه جزیره مالزی مکانی است آرامش بخش با سواحل ماسه ای سفید و دهکده های صیادی افسونگر , استراحت در این جزیره شما را مجذوب خود خواهد کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید

یکشنبه 19 فروردین 1397
13080

پانگور :

نام پانگور احتمالا از کلمه تایلندی پانگ کو به معنی جزیره زیبا گرفته شده است به هر حال دیگرانی نیز هستند که اعتقاد دارند که ممکن است نام این جزیره یادگار پانک گویی ماجراجوی اساطیری چینی باشد که گفته می شود پس از یاد دادن مهارتهایشان در دریانوردی به دسته های دزدان دریایی به این جزیره پناه آوردند.

جزیره پانگور

بدون شک جاذبه های اصلی پانگور شگفتی های سواحل طبیعی و دست نخورده آن در خط ساحل غربی است یک شهزاده خانم افسانه ای دلباخته این ساحل را ساحل پانتی پونتری دوی یا ساحل ماسه های طلایی نامیده است. این ساحل که هم اکنون یکی از پرطرفدار ترین سواحل این جزیره است. در شمال غربی پاگور قرار دارد.ساحل ماسه طلایی با داشتن 1/2 کیلومتر امتداد به آب های گرم فیروزه ای رنگ خود و حاشیه ای از درختان نارگیل بلند در حال اهتزازش به خود می بالد ساحل اینجا برای گرفتن حمام آفتاب و فعالیت های تفریحی مانند تماشای پرندگان ایده آل است در اینجا می توانید نوک قاشقی ها را ببینید که در منطقه سرگرداند.

پانگور مالزی

ساحل پاسیر بوگاک محلی است که با تپه های سر بر آورده از دریا و آب های کم عمق می توان در آب آن غواصی کرد و تا کانال بین پانگور و پانگورلات پیش رفت . این ساحل در نزدیکی شهر پانگور واقع است و به خاطر درختان پر سایه اش مقصد دلخواهی برای کسانی است که به گردش و پیک نیک می روند در اینجا گردشگران می توانند از کایاک رالی و یا از یک ساحل گردی مطبوع لذت ببرند.

تلوک نیپا جایی است که توریستها می توانند هم از ارامش و هم از هیجان ساحل لذت ببرند و یا نظری به دکه های که در هوای آزاد در کنار ساحل قرار دارند بیندازید از اینجا می توانید با پیاده روی به سوی جزیره گیام بروید و از موجهای کوتاه و گنجینه حیات دریایی آنجا لذت ببرید .

تور پانگور مالزی

به گروه جزایر پولائو سمبیلان که در 27 کیلومتری جنوب پانگور واقع شده است سری بزنید و غواصی را تجربه کنید سمبیلان در زبان مالزیایی به معنی 9 است این 9 جزیره خالی از سکنه و دارای زندگی دریایی رنگین و دنجی است.

در پانگور غذا خوردن در بیرون به خاطر وجود رستورانهایی که هم غذای محلی و هم غذای بین المللی سرو می کنند لذت بخش است. گاهی سری به شهر پانگور بزنید و از غذاهای دریایی تازه آن لذت ببرید.

پانگور لات :

پانگورلات یک جزیره استوایی با شهرت جهانی است . این جزیره با فاصله قایق رانی 20 دقیقه ای از پانگور به داشتن یکی از بهترین ساحلها در تنگه مالاکا شهرت یافته است سفرهای دریایی در هنگام غروب می تواند بر اساس تقاضای گردشگران بطور اختصاصی انجام شود.زوجها می تواند شام را در خلیج امرالد که مناظر خیال انگیز براستی تجربه ای رمانتیک می باشد صرف کنند.

خانه های پنگور لات امکانات اقامتی وسیعی را در اختیار گردشگران می گذارد که این جزیره به خاطر آن مشهور است برای آنان که به دنبال جوانی دوباره هستند دهکده مجلل آب معدنی فرصتی مغتنم است.

جزیره پانگور لات

راه دسترسی از طریق جاده :

جزیره پنانک از طریق پل پنانگ قابل دسترسی است عوارضی در دهانه پل گرفته می شود .

از طریق هوا :

خط هوایی مالزی سرویسهای پروازی مستقیمی از لندن , سنگاپور ,  بانکوک , ناگویا ,  مدان ,  اکسیامن و مدرس به پنانگ انجام میدهد. همچنین هواپیمایی مالزی سرویسهای روزانه منظمی بین کوالالامپور و پنانگ دارد . خطوط هوایی آسیا نیز از کوالالامپور و بانکوک  به پنانگ پرواز می کند.

 از طریق راه آهن :

راه آهن مالزی ( کی تی ام ) سویسهای خود را از کوالالامپور , الور استار و پادانگ بیسار به پاتروث و همچنین از هادیا و بانکوک در تایلند به باتر ورث ارائه می دهند.

از طریق دریا :

از باترورث کشتی هایی برای حمل و نقل مسافران و وسایل نقلیه فراهم میباشد کرایه در ترمینال باترورث گرفته می شود.

نظر بدهید