جاذبه های گردشگری پورت دیکسون مالزی

جاذبه های گردشگری پورت دیکسون مالزی

پورت دیکسون که به اختصار پی دی نیز نامیده می شود باعث مباهات " نگری سمبیلان " است ایالات نگری سمبیلان بخاطر وجود سیستم منحصر به فرد مادر سالاری در آن که به زبان محلی " عادت پرتاپانی " نام دارد مشهور است . ویژگی دیگر این ایالت بدون شک داشتن سقفهایی با انحنای رو به بالا آن است . در ادامه مطلب همراه ما باشید

سه شنبه 21 فروردین 1397
13633

 پورت دیکسون :

پورت دیکسون که به اختصار پی دی نیز نامیده می شود باعث مباهات " نگری سمبیلان" است ایالات نگری سمبیلان بخاطر وجود سیستم منحصر به فرد مادر سالاری در آن که به زبان محلی عادت پرتاپانی نام دارد مشهور است . ویژگی دیگر این ایالت بدون شک داشتن سقفهایی با انحنای رو به بالا آن است .

پورت دیکسون

پورت دیکسون دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درختهای کاسواریان سایه دار احاطه شده است. با امواج ارام تنگه مالاکا شستشو می یابد .  سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در اینجا برای توریستها شناخته شده است. تلوک  کمانگ که در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانیترین سواحل در پورت دیکسون است. از غوطه خودن در آبهای گرم لذت ببرین یا از فعالیت هایی مانند قایقرانی با پارو قایقرانی پدالی یا قایقرانی با قایق های سریع شاد شوید.

پورت دیکسون مالزی

پلولاگون در 11 کیلومتری جنوب شهر پورت دیکسون دور از جاده اصلی قرار گرفته است و ساعتها خوشی بدون مزاحمتی را به شما عرضه می دارد. جشنواره پورت دیکسون و جشن بین المللی آهنگر ( تریاتلون ) دو واقعه هیجان انگیز سالانه در این سواحل میباشد.

مجموعه ایی از اقامتگاه های پنج ستاره ,  کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است. همچنین می توانید در کنار ساحل برای داشتن شبی مطبوع درزیر ستارگان چادر بر پا کنید . پورت دیکسون این امتیاز را به خود اختصاص داده است که اولین محلی بود که در آن نخستین مسابقات رقابتی کشتیرانی بادبانی در سطح مالزی را ارائه کرد .  آدمیرال مالیرا و لژر کلاب دو موسسه ای هستند که امکانات  عالی و وسیعی را برای قایقرانان فراهم می گنند . این امکانات شامل لنگرگاه  , خدمات باشگاهی کامل ,  واسطه گری خرید و فروش قایق و تعمیرگاه های قایق می باشد.

جاذبه های گردشگری مالزی

باشگاه سلطنتی قایقرانی تفریحی پورت دیکسون تسهیلات وسیعی را برای اعضا خود فراهم ساخته و قادر است برای قایقهای آپتیمیست و لیزرمکان و امکانات لازم را بدهد .

این شهر ساحلی افسونگر , جذابیت های بسیاری از فریبندگی های طبیعت گرفته تا بناهای تاریخی دارد . در نردیکی بلولاگون , دماغه راچادو یا چراغ دریایی تانجونگ توان , واقع شده است . این فانوس دریایی در قرن 16 به عنوان راهنمای وسایل نقلیه دریایی به مقصد مالاکا مورد استفاده قرار می گرفت .

تور مالزی

از مناظر مهیج ساحلی لذت ببرید و آن رامغتنم بدارید  . درشمال شرقی پورت دیکسون , لوکوت فورت واقع شده است که به منظور حمایت از شهر غنی از قلع لوکوت بنا شده است . موزه این مکان  پیشینه تاریخی این شهر را ارائه می دهد.

غذاخوردن در رستوران های محلی در پورت دیکسون انتخابی مطبوع از غذاهای تازه دریایی غذاهای شگفت انگیز محلی و نیز غذاهای غربی را برای شما فراهم می سازد.

port dikson

راه دسترسی از طریق جاده:

پورت دیکسون در طول جاده ماشین رو ساحلی به اندازه یک ساعت رانندگی از سرمیان فاصله دارد. راه دیگر از جنوب کوالالامپور درمسیر شاهراه شمال _ جنوب است که در حدود 60 کیلومتر طول دارد. راه بعدی از فرودگاه بین المللی کوالالامپور در سپانگ می آید که طول آن 40 کیلومتر است. سرویسهای منظم اتوبوس و تاکسی پورت دیکسون را به کوالالامپور و سرمبان متصل میسازد.

ازطریق راه آهن :

مسافران می بایستی در سرمبان پیاده شوند که بوسیله شرکت ترن هوایی کامپیوتری از کوالالامپور سرویس دهی می نماید.

اطلاعات شبکه اجتماعی :

تلگرام آهنگ سفر

اینستاگرام آهنگ سفر

نظر بدهید