هتل های درختی

هتل های درختی

اگر شما هم از هتل‌های معمولی خسته شده‌اید و به دنبال تجربه‌ای جدید در سفرهای خود هستید، در این قسمت مجله گردشگری با معرفی بهترین هتل‌های درختی دنیا با ما همراه باشید. هتل‌هایی که در آن می‌توانید فراتر از دنیا به استراحت بپردازید و طبیعت را از نزدیک لمس کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های درختی دنیا را بشناسیم.

پنجشنبه 21 تیر 1397
8029

  اگر شما هم از هتل‌های معمولی خسته شده‌اید و به دنبال تجربه‌ای جدید در سفرهای خود هستید، در این قسمت مجله گردشگری با معرفی بهترین هتل‌های درختی دنیا با ما همراه باشید. هتل‌هایی که در آن می‌توانید فراتر از دنیا به استراحت بپردازید و طبیعت را از نزدیک لمس کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های درختی دنیا  را بشناسیم.

جامائیکا

1نگریل جامائیکا: Sunset at the Palms

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جامائیکا. امکانات این هتل شامل تلویزیون، وایفای رایگان، یخچال و حمام مدرن و سشوار است. اگر از قدم زدن در ساحل خسته شدید می‌توانید در این هتل از تفریحاتی مانند غواصی، قایقرانی و آشپزی لذت ببرید.

اهایو

2اهایو: The Mohicans

این هتل طراحی پیت نیلسون است و پذیرای افراد مشهور بسیاری بوده است. پنجره‌های طرح کلیسای جامع، درهای از جنس چوب ماهون، پل‌های ارتباطی و درختان صنوبر صد ساله این هتل را منحصر بفرد می‌کند. میهمانان می‌توانند از پیاده روی در مسیرهای پیاده‌روی و پارک‌های اطراف هتل لذت ببرند.

برزیل

3برزیل: KA BRU forest

این هتل در حدود 155 مایلی جنوب غربی سالوادور قرار دارد و اتاق‌هایی با تراس بزرگ و رو باز تجربه زندگی در فضای باز را برای مراجعین فراهم کرده است. آشپزخانه، استخر خصوصی و سالن یوگا از امکانات این هتل است.

تایلند

4تایلند: Soneva Kiri

در ساخت این هتل‌ها از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده است. از تماشای منظره خیره کننده اقیانوس و صرف غذاهای محلی تایلندی لذت ببرید.

فیجی

5فیجی: Matangi Private Island Resrt

جزیره خصوصی 240 هکتاری واقع در فیجی یکی از بهترین مکان‌ها برای زوج‌های جوان می‌باشد. اتاق‌هایی به فاصله چند قدم از دریا و تهویه مطبوع و امکاناتی مانند جکوزی و تفریحاتی چون قدم زدن در ساحل شنی و غواصی در دریا، بهترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انگلیس

6انگلیس: Chewton Glen Hotel & Spa

در حدود 100 مایلی جنوب غربی لندن، مجموعه لوکس Chewton با ارتفاع 35 فوت از زمین قرار دارد. استخر آب گرم، زمین تنیس و گلف، استخر رو باز و دو رستوران از جمله امکانات این هتل می‌باشد.

نظر بدهید