شرایط اخذ ویزای دبی ( امارات عربی )

دوشنبه 21 اسفند 1396
12854

ویزا دبی

شرایط اخذ ویزای دبی ( امارات )

انواع ویزای دبی

 تعیین مدت ویزا رابطه مستقیمی با هدف از سفر دارد و از اینرو، ویزاهای توریستی دارای زمان‌هایی متغیر هستند. همچنین، کلیه این ویزاها به دو گروه یکبار و چندبار ورود تقسیم می‌شوند.

 الف) ویزای توریستی/ تجاری ۱۴ روزه

 ب) ویزای توریستی ۳۰ روزه

 ج) ویزای توریستی ۹۰ روزه

 نکته قابل توجه اینکه ورود به هریک از شهرهای کشور امارات مستلزم دریافت روادید بوده و اقامت بیش از مدت ذکر شده در روادید حتی برای مدت یک روز غیر قانونی است و فرد خاطی ملزم به پرداخت جریمه نقدی خواهد بود. همچنین دریافت ویزای این کشور به دلیل عدم دخالت سفارت نیازی به مصاحبه حضوری ندارد و توسط کارگزاران بسیاری (که در کشور امارات کفیل نامیده می‌شوند) انجام می‌شود.

قیمت انواع ویزا های امارات ( دبی ) :

  1. ویزا عادی 280 درهم
  2. ویزای نیمه فوری 360 درهم
  3. ویزای عادی 1 ماهه 450 درهم

ویزای آنلاین دبی، امارات

 در راستای پیشگیری از اتلاف زمان و هزینه و سهولت روند صدور ویزا برای متقاضیان در اقصی نقاط جهان دولت امارات متحده عربی نیز اقدام به انجام این پروسه به صدور ویزای آنلاین کرده است. این ویزا پس از ثبت نام در مدت ۳ تا ۶ روز کاری صادر و به آدرس ایمیل متقاضی ارسال می‌کند. بنابراین، کافی است تا مسافر پرینت آن را تهیه و به همراه گذرنامه به افسر کنترل تحویل دهد.

نحوه درخواست ویزای آنلاین

ابتدا وارد پورتال ویزای آنلاین شده و فرم مربوطه را پر کنید.

به فاصله ۱ تا ۴ ساعت پس از ارسال فرم فاکتور هزینه صدور ویزا آماده و به نشانی پست الکترونیکی که در فرم ذکر کرده‌اید، ارسال می‌شود.

پس از واریز هزینه، ویزا حداکثر بین ۳ تا ۶ روز کاری صادر و به ایمیل متقاضی ارسال می‌شود. البته امکان پیگیری وضعیت درخواست به صورت آنلاین تا زمان صدور ویزا وجود دارد.

 مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

 ویزای دبی به صورت برگه‌ای صادر می‌شود و اجباری به الصاق عکس ندارد و برای دریافت آن ارائه مدارک زیر الزامی است؛

   اسکن رنگی از کلیه صفحه‌های گذرنامه

    چک ضمانت

    تسویه کامل

 مدت زمان اخذ ویزای دبی با مراجعه حضوری

 ویزای دوبی به دو صورت عادی و اضطراری صادر می‌شود. به طور معمول ویزای عادی در مدت ۷ روز و ویزای اضطراری در مدت ۳ روز کاری صادر می‌شود. همچنین، مبنای محاسبه روز کاری جهت دریافت ویزا روز پس از دریافت مدارک خواهد بود.

 

نظر بدهید