شرایط اخذ ویزا از سفارت برزیل

شنبه 19 اسفند 1396
2819

ویزا سفارت برزیل

 

 مدارک مورد نیاز سفارت برزیل :

مرحله اول : 1 - چک نمودن مدارک خود جهت واجد شرایط بودن اخذ ویزای برزیل با کارشناسان فروش تورهای خارجی در شرکت .

2 تکمیل فرم تقاضای شرکت درسفر ( فرم تقاضای شرکت درسفر در وبسایت موجود می باشد )

3 -  ارسال فرم تقاضای شرکت در سفر توسط ایمیل یا مراجعه حضوری به شرکت .

تبصره : تا زمان دریافت مدارک و بررسی حائز شرایط بودن و همچنین واریز وجه ریالی مبلغ تور بدیهیست مراحل ثبت نام شما بصورت رزرو اولیه خواهد بود

مرحله دوم : تکمیل مدارک مورد نیاز جهت درخواست ثبت نام تورهای خارجی بر طبق چک لیست سفارت مربوطه :

1 مدارک بانکی و مالی :

برای حساب های کوتاه مدت یا جاری :

برای حساب های کوتاه مدت گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل به لاتین + ریز پرینت سه ماه اخر

برای حساب های بلند مدت : کارت حساب سپرده به همراه گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل بانک مربوطه + ریز پرینت سود حساب سه ماه اخر

 حداقل مانده حساب :  حداقل مانده حساب برای هر متقاضی می بایست 20 میلیون تومان باشد بدیهیست درصورت سفر خانواده سه نفر حساب سرپرست خانواده میبایست حداقل 60 میلیون تومان موجودی داشته باشد.

نکته : می بایست میزان درآمد شخصی در حسابهای بانکی مشخص باشد. افزایش ناگهانی مانده حساب به هیچ عنوان مورد قبول سفارتخانه ها نمی باشد.

2- سند ملکی : اصل سند مالکیت بنام مسافر ( در صورت وجود )

سایر مدارک : اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار همراه با امضای صاحب گذرنامه + اصل گذرنامه های گذشته چهار قطعه عکس 4*3 ( جدید – رنگی – تمام رخ با زمینه روشن که 80 % عکس دربرگیرنده صورت فرد متقاضی باشد) اصل شناسنامه ها , اصل سند ازدواج

نکته : رضایت نامه محضری برای افراد زیر18 سال در صورت عدم درخواست ویزا برای یکی از والدین الزامی است .

3 مدارک شغلی :

برای دانشجویان : گواهی اشتعال به تحصیل

اعضای هئیت علمی دانشگاه ها : اصل حکم استخدامی و آخرین فیش حقوقی به همراه مهر + گواهی اشتغال به کار

برای دانش آموزان : گواهی اشتغال به تحصیل

برای صاحبان شرکت های خصوصی ( مدیر عامل رئیس هئیت مدیره – نائب رئیس هئیت مدیره – عضو هئیت مدیره و......) : اصل روزنامه رسمی تاسیس شرکت و اصل روزنامه آخرین تغییرات شرکت – گواهی اشتغال به کار و میزان  حقوق همراه با مهر و امضاء روی سربرگ شرکت

برای کارمندان شرکت های خصوصی : گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت با ذکر سمت سابقه کار مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی کامل – شماره پاسپورت ) تاریخ شروع به کار ، میزان حقوق ، تاریخ شروع و اتمام مرخصی + لیست بیمه از اداره تامین اجتماعی ( ارائه سابقه بیمه 1 سال قبل از سفر همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی الزامیست )

برای کارمندان بخش دولتی : آخرین حکم کارگزینی + آخرین فیش حقوقی به همراه مهر + گواهی اشتغال به کار

برای بازنشستگان : آخرین حکم بازنشستگی + آخرین فیش حقوقی

برای کسبه : اصل جواز کسب / اصل کارت بازرگانی

برای پزشکان : اصل پروانه مطب + اصل کارت نظام پزشکی

برای مهندسان : اصل پروانه مهندسی + اصل کارت نظام مهندسی ( در صورت اشتغال در شرکت مدارک مربوط به کارمندان بخش خصوصی میبایست ارائه گردد )

 برای ساختمان سازان : اصل گواهی ساختمان / اصل قراردادهای کاری / اصل پایان کار ساختمان

برای وکلا : اصل پروانه وکالت + اصل کارت وکالت

نکته : برای کسانی که منبع درآمدشان از طریق مختلف تامین می گردد ارائه مدرک جهت اعلام منبع درآمدشان الزامی میباشد مانند ارائه اجاره نامه و یا داشتن سپرده بلند مدت و حسابی که سود سپرده بلند مدت ایشان به آن واریز می گردد حداقل زمان افتتاح حساب بلند مدت می بایست 3 ماه قبل از تاریخ سفر مسافر باشد.

 نکته : ارائه کپی از تمام مدارک دراندازه آچار به همراه اصل مدارک هنگام ثبت نام الزامی میباشد ( در صورت عدم وجود کلیه مدارک هنگام ثبت نام مسافر موظف به تکمیل مدارک خود حداکثر تا دو روز پس از تاریخ ثبت نام می باشد )

ترجمه رسمی به زبان انگلیسی همراه با مهر مترجم صادره در 6 ماه اخیر ( هزینه ی ترجمه بر عهده مسافر می باشد )

 

نظر بدهید