بيمه مسافرتي خارج از کشور
بيمه مسافرتي ابزاري مناسب براي حفاظت از سلامتي در برابر اتفاقهاي غير منتظره در سفر است، بهطوري که ميتواند هزينههاي مالي و استرسهاي ناشي از آن را در مسافرت کاهش دهد.
اين شرايط را در نظر بگيريد:
* به دليل شرايط آب و هوايي و غذاهاي نامناسب دچار گرمازدگي، مسموميت و بيماري شده و نياز به مراقبتهاي پزشکي داريد.
* چمدان خود را در فرودگاه گم کردهايد و نياز به وسايل ضروري داريد.
* کيف خود را گم کردهايد و داروهاي شما در آن بوده است. شما نياز به خريد داروهايتان داريد.
* کيف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جديد نياز داريد.
* به دليل بيماري يا فوت نزديکان مجبور به بازگشت از سفر خود هستيد.
اينها تنها تعدادي از مخاطراتي هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شويد و در صورت نداشتن بيمه در سفر، مجبور خواهيد شد که هزينههاي يک درمان جزئي يا يک جراحي کوچک را جبران نماييد که اين امر به نوبه خود ميتواند هزينههاي گزافي را بر دوش شما بگذارد. تفاوتي ندارد که شما يک سفر چند روزه و يا سفري بلند مدت در پيش داريد، بيمههاي مسافرتي با آگاهي از تمامي نيازها و مشکلات احتمالي مسافران با مناسبترين هزينه در خدمت شما هستند تا سفري ايمن ، مطمئن و آرام را تجربه کنيد. تمام زماني که شما براي بيمه مسافرتي نياز داريد 15 دقيقه خواهد بود، پس نگران اتلاف وقت نباشيد.
نکته: به ياد داشته باشيد که فقط تا لحظهي قبل از خروج از ايران ميتوانيد خود را تحت پوشش بيمهي مسافرتي قرار دهيد و به محض درج مهر خروج بر روي پاسپورت شما، ثبت بيمه مسافرتي براي شما امکانپذير نخواهد بود.
مزاياي بيمه مسافرتي
پرداخت مستقيم هزينه ها در کشور مبدا و مقصد شما
عدم نياز به پرداخت هيچ هزينهاي توسط شما در هنگام حادثه
ارائه پشتيباني شبانهروزي در هر نقطه از جهان
پشتيباني از بيمهشدگان توسط اپراتور فارسي زبان
عدم محدوديت سني
پرداخت هزينه بستري در بيمارستان و معالجات پزشکي
انتقال بيمه شده به نزديکترين مرکز درماني در اثر حادثه و يا بيماري
ارسال داروهاي ضروري
حواله وجه نقد و ...
سوالات متداول دربارهي بيمههاي مسافرتي
هزينههاي پزشکي و بستري در بيمارستانهاي خارج کشور: اگر بيمه شده در بيمارستان بستري شود هزينه آن تا سقف بيمهنامه يعني 30.000 تا 50.000 يورو قابل پرداخت ميباشد و اگر نياز به بازگرداندن و يا انتقال به مرکز مجهز داشته باشد شرکت بيمه نسبت به انتقال وي به يک مرکز درماني مجهز و يا بازگرداندن به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود و چنانچه اگر شخص بيمه شده نياز به بستري نداشته باشد شامل 25 يورو فرانشيز خواهد شد.
جبرن خسارت فقدان چمدان و بار تحويلي به هواپيما: اگر چنانچه در حين ورود شما چمدان و يا مدارک شما مفقود شود پس از گذشت چند ساعت در صورت پيدا نشدن چمدان شما، شما را به هتل برده و بعد از چند روز شما را به کشور مبدا به صورت کاملا رايگان باز ميگردانند.
هزينههاي دندانپزشکي: فقط فوريت شامل پرداخت هزينه ميباشد و موارد ديگر به هيچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نميباشند.
چگونه خسارت خود را از بيمه مسافرتي دريافت ميکنيم؟
هزينهي جبران خسارات از دو راه به مسافران قابل ارائه است:
يک) به اين صورت که مسافران در کشور مقصد با تلفن «کمکرسان» تماس بگيرند که در اين صورت هيچ هزينهاي در هنگام خسارت پرداخت نميکنند و شرکت بيمه تمام هزينهها را تقبل خواهد کرد.
دو) اگر به هر دليلي راه اول انجام نپذيرفت، مسافران تمام خرجهاي خود را همراه با فاکتور به شرکت بيمهگر ارائه و خسارت خود را دريافت خواهند کرد.